piątek, 30 listopada 2012

Historia, Moja Historia

Hej a wiec jestem nowododanym wspóltwórcom bloga i to moja hostoria nie zwazajcie na błedy i tak nie potrafie pisać :D
Siemka chcialbym sie podzielic mojom historiom.
Pewnego dnia gdy wszedlem na awatarie (jako awatar dziewczęcy 11 poziom)jak zwykle popatrzalem na kazdego znajomego i pogadalem z nim lubie nawiazywac przyjaznie. Aż tu nagle widze napis w wydarzeniach "Mam Talent nagroda VIP" poszedlem chociaz nie lubie statusu v.i.p. jest nudny, no a wiec prowadzacym byl koles o imieniu mistrz (rasowy oszust wyludzil od ludzi nawet kominek obiecujac vip nie dajac za razem)poszedłem na pierwszy ogień zaczoelm spiewac Sabotaż Honoraty Skarbek i tanczyc mój taniec wygladal tak: taniec w lewo ruch taniec w prawo ruch zlosc w tyl ruch taniec w przud ruch i tak dalej. Na końcu wszyscy mnie nieudolnie małpowali, lecz ostatecznie wygralem i wtedy mistrz powiedzial:
-wiesz co nie mam kasy na vip a wiec w nagrode mozesz byc moja córka-
-nie wiem... ok zgoda TATO- W tym momencie na moich oczach mój TATA zaczoł oszukiwac ludzi i kazal mi robic tak zaby oni sie nabrali w jego slowa kazal mi mówic ze juz kiedys dostalem od niego vipa. W tym samym zaś czasie weszli przyjaciele mistrza(byli przyjaciele)i gadalize sobom
-cześć mistrz znowu robisz przekręt-powiedziała jego przyjaciulka
-no nic nei udalo sie zdobyc-ja wtedy mysle, ze kto to ma byc jakis zwykly oszust.
-dobra cichu idom-powiedzial mistrz. Kolejny raz zrobił nie udany przekręt i wtedy bylem juz wkurzony i spytalem sie czy mnie kocha i zaczolem plakac a on mnie jako TATA nawet nie przytulil ja sie zapytalem
-TATO dlaczego mnie nie przytulisz
-nie bede marnował energi na cb. smutek sie pojawil na mince danej przezemnie
-mistrz nie przesadzasz to jest twoja córka a nie pasorzyt- powiedziala jego przyjaciulka
-oj wątpie ze to nie pasorzyt
-wiesz co Ko-lia(mój nick) chcesz byc mojom córkom czy tego PALANTA
-nie wiem...
-Ko-lia choc do kuchni chce ci cos powiedziec-zatrzymał naszom rozmowe. Po udaniu sie do kuchnii
-jezeli bedziesz mojom córkom to dostaniesz prezent... nawet 2 i jedzenie z lodówki 
-starczom prezenty.dałje a ja mu ucieklem z prezentami na 5 minut zeby poczul jak to jest byc oszukanym po powrocie do niego oddalem mu prezenty i zostałem z tom przyjaciulkom...byłom. Potem zalozylem nowe konto na nk.pl i na awatarii (kąto męskie 8 poziom) i zaprosil mnie do kontaktów(na nk nie na awatarii) pewien chlopakokazało sie ze ten chłopak to mistrz i ten mistrz byl moim sasiadem na awatariipo tym szybko go usunełem wygarnołem mu co onim mysle i wyszedlem z konta.
 

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

fajna historia

Anonimowy pisze...

geotorelxzp pay loans
credit card companies