niedziela, 25 listopada 2012

Odpowiedzi na wasze komentarze

Kinga80801 pisze...NAPRAWICIE MOŻE SZKOŁE CO?! BO JAKOŚ TYLKO WAM SIE POKAZUJE!!!!!!
         

Odpowiedź: Kingo nie chciałabym cię obrazić ale twój komentarz jest chamski. Ja nie jestem twórcą awatarii tylko normalnym graczem tak jak TY! JA TEŻ NIE MAM SZKOŁY, W POPRZEDNIM POŚCIE JEST NAPISANE DLA UŻYTKOWNIKÓW VKONTAKTE! TAM MASZ SZKOŁE A NIE MA NK.PL! To tylko post z innego bloga.



Anonimowy pisze...
Pewnie znając rzycie to jest na ruskiej awatraji :( bo jak naraie to nie widze nowej lokalozacji... A szkoda bo fajnie sie to zapowiada??Czy u nas już to jest czy nie zabardzo???? O_o

 Odpowiedź: Tak zgadłeś anonimie... U nas być może nie będzie. Polska awataria to syf, nawet jeszcze nie naprawili sąsiadów :PAnonimowy Anonimowy pisze...
Ymm fajny masz blog.. :) Mam 14 poziom i ostatnio jedna dziewczyna chciała midać taki kod sms na awatarii no i on miał tam mi zabrać z konta na tel 19 złotych za 1000 złotych Monet no i wtedy niechcący weszłam do innego znaj. No i teraz nie wiem co zrobić bo fajowo by było mieć tyle złota... Jak coś bdz wiedzieć o tym to pomorzesz???odwdziecze sie na awatar prezentem jakim bdz chciała oprucz vipa...
Odpowiedź: To jest oszustka, nie nabieraj się na takie oferty.Hej jestem angelika mam 14 poziom i jestem już zaręczona ale mam problem bo nie wiem czy musze kupić pierścionek na ślub ja czy muj narzeczony??
Pomuż plisska.... O_o... :'(
Odpowiedź: Raczej twój narzeczony ale nie wiem... bo to chyba znaczenia nie maEj, Jak się bierze ślub to trzeba kupić 1 obrączkę czy 2.? ;o.
Odpowiedź: Jedną!



Pytania piszcie zawsze pod bierzącym postem. (najnowszym)





7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Świetny blog!
Wiele przydatnej wiedzy i bogatej treści
Zapraszam do mnie, jeśli spodobała Ci się treść przedstawiona na moim Blogu dodaj mnie do followersów.
Odwdzięczę się tym samym
Banners Broker

Anonimowy pisze...

Dzięki nawet mi już pomogłaś bo wziełam ten ślub dzisiaj i on kupił ale mogłam i ja kupić.. hihi chciałabym cb spotkać na awatari czy jest taka możliwość??oczywiście Sorka że anonimowy bo nie mam zabardzo konta tutaj.. oczywiście jak coś to ja Angelika 14 poziom zmieniam z zaręczonej na zamęrzną ;D I chciałabym cb spotkać bo masz fajny blog i wg no fajnie byłoby cb spotkać.. Szczegulnie fajnie by było jak by ta tropikania weszła ale jak zawsze to polska jak polska.. ;D jest ta morzliwość??jak coś to trudno..

Anonimowy pisze...

A i jak coś to dalej ja Angelika poziom 14 moge pomuc tb z sąsiadami... Musisz zaprosić znowu od nowa jakiś znajomych w tej grze i oni muszą w to zagrać przechodząc przez tą wysłaną wiadomość od cb i kliknąć zagraj.. ja mam akurat znajomych bo mi nie wykasowało ale muj brat ma ten problem.. Mam nadzieję ze trochę pomogłam ;) Naprawdę przydatny blog bo nawet ja mam 14 poziom a nie wiem paru rzeczy o tej grze!! :p Twuj blog mi naprawde pomugł.. Pomogłam??Jak cos to napisz??Lubie być jak spiderman lub supergirl bo nie man ;D żart ;D hihi .. a ty jesteś zaręczona albo coś załorzycielko bloga... ?? :D

Anonimowy pisze...

Jak wejść na Tropikanię ?
I na jakiej stronie mogę znaleźć Rosyjską awatarię ?
Podobno jest lepsza od naszej polskiej.



Proszę o odp.!
i od razu Dzięki za odpowiedź

Anonimowy pisze...

Wiesz może kiedy będą GRY na awatarii ?
Bo jest napisane(jak wejdę w lokalizacje i gry) że "Już wkrótce będziesz mieć możliwość grania z przyjaciółmi w ciekawe gry i zarabiania srebrnych monet.".
Może są od jakiegoś poziomu ? bo ja mam dopiero 5.
pozdrawiam: Klaudia

Anonimowy pisze...

Żal to ja wymyslilem szkole na awatarii bo kiedys byl post co chcecie zmienic na awatarii a ja napisalem "Możecie dać szkołe i,że by było można sie do niej zapisac itp. i żeby byly kartkówki i jak sie je uda zdac to cos sie dostanie" kradzieje i to jeszcze na ruskom dali i nie na polskom

Anonimowy pisze...

Cześć.Słyszałam że da się wymienić srebrne monety< S > na złote < G > Jak to zrobić ??