sobota, 5 stycznia 2013

Przeprosiny

Anonimie te przeprosiny są dedykowane dla ciebie wiesz każdy popełnia błędy a ja duży popełniłem obrażając powinienem ci podać ten link bez wzgęldu na sytuacje to tak samo jak ja bym był w sklepie a ty byś mnie po prosił żebym ci podał mleko ( ja bym był wykładaczem np.) no racja nie zrobił bym tego no wlasnię musiałbym to zrobić bo to moja praca. Mam nadzieje ze już nie czujesz się obrażony i przepraszam mam nadzieje ze ty i reszta czytelnikom mi wybaczycie bo odejdę z bloga.
odpowiadajcie w komentarzach czy mi wybaczycie i czy mam zostać :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

15 komentarzy:

Dominiuś pisze...

em... konkursowicze macie wiecej czasu bo moja siostra zabiera internet do sb i nie bde na awatraii o 18 a wiec odebranie nagrod bedzie gdzies za 3 dni ;)

Anonimowy pisze...

Domuniuś zostań!! Prosimy...

Anonimowy pisze...

Domuniuś zostań!! Prosimy...

Anonimowy pisze...

Zostań!Prosimy!

Anonimowy pisze...

No spoko wybaczam ci :) No a czy ty chcesz zostać to twoja decyzja ale sądzę że tak to ok

Anonimowy pisze...

a i dzięki za przeprosiny

Anonimowy pisze...

zosran plosee

Anonimowy pisze...

Tu Olcia xD:** , ja teraz czekam na wydarzenie, zy teraz je zrobisz? czy za 3 dni? jeśli tak to o której? proszę o szybką odpowiedź, a i zostań na tm blogu!

Pyśkaa pisze...

Wybaczam oraz zostań
tak mam czas i bardzo Proszę o te nagrody o 19 bo ja dopiero o tej godzinie mam czas od pn-pt a w s i n od której chcę

Anonimowy pisze...

Ty niczego nie wygrałaś Pyśkaa.
PS: do Dominika : Jestem na drugim koncie ($Wiktor$) mam 4 lvl. i możesz dać mi na to konto nagrody bo to jest problem z logowaniem się na tamto konto i mi się tam nie otwiera a na drugim tak.
Pozdro. Klaudia

Anonimowy pisze...

Ty niczego nie wygrałaś Pyśkaa.
PS: do Dominika : Jestem na drugim koncie ($Wiktor$) mam 4 lvl. i możesz dać mi na to konto nagrody bo to jest problem z logowaniem się na tamto konto i mi się tam nie otwiera a na drugim tak.
Pozdro. Klaudia

Anonimowy pisze...

Jednak mozesz isc znalazlem sobie innego lebszego bloga

Anonimowy pisze...

nie zostań na blogu jesteś głupia/głupi twoje posty są beznadziejne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

idz se!!!!!!!!!!!!!!

Anonimowy pisze...

Wypieprzaj z bloga Dominik. / hejterka natga ; 3