środa, 9 stycznia 2013

Yea!

Jestem! :)
Po dłuższej przerwie spowodowaną nauką (ponieważ to ostatni tydzien przed moimi feriami i wystawiane oceny) wychodzi mi średnia 4,71. Nieźle jak na pierwszą gimnazjum.


Teraz wszystko wyjaśniam


Co do loterii nagrody jeśli chcecie odebrać to

9.01.13 o godzinie 19.40
10.01.13 o godzinie 15.00
jeśli ci nie pasuje pisz na marcia061799@gmail.com

Dominika mianuje na admina. Ale proszę Cię abyś nie zmieniał wyglądu strony :)
Jeśli o czymś zapomniałam pisz pod postem

Czius ;*

2 komentarze:

Pyśkaa pisze...

Przepraszam że piszę tu a nie na e-mail lecz nie pasuje mi godzina
ja jestem codziennie od 19

Anonimowy pisze...

Haahahahaha Marta chodzisz do gimby a przyjaznisz się z Dominikiem który chodzi do 3 klasy podstawówki :> ( spory ale jego ortografia na to wskazuje) pozdro od Natalii c: