niedziela, 2 grudnia 2012

Odpowiedz na Pytanie nikusi i Anonime

Droga nikusiu zadals pytanie:
A jak mogę zjeść u kogoś coś z lodówki?????
odpowiedz:To jest proste trzeba z tym kimś chodzic 
Drogi anonime twoje pytanie:
Chciałabym zagrać w tą tropikanie po rusku ale np. tam są zadania po ruskiu i jak mam je przetłumaczyć??
odpowiedz: A więc w tej grze jest duzo obrazków w zadaniach wiec z nich mozesz sie dowiedziec oco chodzi ale nie znam royjskiego moze twój rodzic sie uczyl tego jezyka zapytaj go o pomoc ;)

8 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Dzięki za pomoc ale niestety moi rodzice troszeczkę nie pamietają już rosyjskiego... Ale akurat mam szczęście bo mam słownik rusko polski... Jeszcze raz dzięki... :)

Anonimowy pisze...

Ale nie musi z nikim chodzić żeby zjeść coś z loduwki... Morze być w relacji najlepszy przyjaciel/przyjaciółka.Tylko muwie bo tez chciałam zjeść i mam najlepszą przyjaciółke ktura ma loduwke i jakos tak wyszło że mogłam zjeść..

Anonimowy pisze...

P: Jak nabijać lvle ? Wiem że bezsensowne pyt. ale jestem w tej grze nowy i nie za dużo wiem.Proszę o odpowiedź.

Anonimowy pisze...

O co chodzi z tym kapeluszem ? (kilka wpisów wcześniej)
To prawda ?!
Jak znika ?
Wywalenie z gry ? jak to ?
Są jeszcze rzeczy tego typu ?

Klaudia

Anonimowy pisze...

Możesz powiedzieć jak dostać się na Tropikanię... ?
Trzeba mieć jakieś dodatkowe konto na innej stronie ?
Pomocy...


Ola

Anonimowy pisze...

A z tym kołem fortuny co jest na Wideo to mi nie działa.
Jeszcze nie wygrałam Jackpota ;(

Anonimowy pisze...

U swojej koleżanki widziałam czerwoną ramkę na zdjęcie i niebieską.
Niebieską robi się w warsztacie wiem bo zrobiłam.
A czerwoną ?
Pomóż !

Anonimowy pisze...

Jak sie wstawia zdjęcia do konkursu w komentarzach?