czwartek, 6 grudnia 2012

Odpowiedzi

P: Jak nabijać lvle ? Wiem że bezsensowne pyt. ale jestem w tej grze nowy i nie za dużo wiem.Proszę o odpowiedź.
odp:Trzeba robic zadania ale nie mecz sie z tymi kolo których jest wisienka som nieobowiazkowe i nie dadza ci XP

O co chodzi z tym kapeluszem ? (kilka wpisów wcześniej)
To prawda ?!
Jak znika ?
Wywalenie z gry ? jak to ?
Są jeszcze rzeczy tego typu ?

odp:Ten kapelusz jest w akcesoriach u kobiet tak to prawda znika w taki sposob iz wywoluje blad i wyrzuca kazdego a ten kto go nosi nie widac go oto chodzi i tak som jak widzisz

Możesz powiedzieć jak dostać się na Tropikanię... ?
Trzeba mieć jakieś dodatkowe konto na innej stronie ?
Pomocy...

odp: to proste rejestrujesz sie na strone www.vk.com i wtedy musisz tam podac numer telefonu i oni ci przyslom taki kod ty go wpisz i znajdz Tropikane jezeli chcesz znalesc jom tam to wpisz w wyszukiwarce gier tej strony T albo w ogulnie znajdz ich strone niedlugo pokaze co trzeba wpisać :D

A z tym kołem fortuny co jest na Wideo to mi nie działa.
Jeszcze nie wygrałam Jackpota ;(

odp:będę musial poszukać jak znajde to wstawie

U swojej koleżanki widziałam czerwoną ramkę na zdjęcie i niebieską.
Niebieską robi się w warsztacie wiem bo zrobiłam.
A czerwoną ?
Pomóż !

odp:niestety nie rozumiem pytania do końca ale spróbuje je rozgryc i odpowiedzieć wstawie potem

i mam pytanie pytalem sie juz w komentach: czy podobajom sie wam moje artykuly tak samo jak podobajom sie wam  artykuly marty czy pisze glupio banalnie źle odpowiedz w coment

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

gdzie mozna zrobic czerwona ramke