sobota, 8 grudnia 2012

Odpowiedzi

Anonimowy pisze...
Mam pytanie bo na youtubie jest taki filmik co niby trzeba wkleić ile chcemy złota i energi i coś dalej nie pamiętam ale takie coś jest... Czy to jest prawda czy nie???bo niby jak to sie wklei to dziala i wg...
odp: Myśle ze to moze byc prawda lecz nie radze tego sciagac bo mozna latwo narobic sobie wirusów a wiec lepiej byc upewnionym
Anonimowy Anonimowy pisze...
Wiem.Pisac mam pod najnowszym wpisem wiec pisze.
To pytanie dotyczy konkursu.
Mam zrobic zdjecie 1 pokoju czy kazdego osobno ?
odp: masz zrobic jedno zdjecie jednego pokoju ale ladnie go urzadzic
Anonimowy pisze...
To ja od tego pytania z ramką.
Chodzi mi o takie coś :http://nic-gry.blog.pl/files/2012/12/sssswww.jpg
link do obrazka.
Ten z niebieską to w warsztacie się robi a ten czerwony obrazek ?
odp:trzeba robic ciagle niebieskom ramke az ci wyskoczy czerwona
Bosh ale jestescie aktywni az 10 komentów i sory ze nie ospiwsywalem bylem na uniwerku w slubicach i jeszcze jedno po edytacji
Anonimowy Anonimowy pisze...
Mam pytanie .
Bo na Wideo jest takie coś jak "SPOSÓB NA KOŁO FORTUNY" i ja robię tak samo a wypada mi marne 35 S.
Lub tak jak normalnie np. bankrut,50 S...
A jeszcze mi nie wypadło G !
robiłam tak jak na wideo.

A tak w ogóle to Marta jeszcze pisze ?
odp:co do kola fortuny tamten gosciu nic nie mówi a wiec nie wiadomo co trzeba zrobic on tam tylko kreci a co do marty nie wiem i cos czuje ze nie podaobam sie wam na tym blogu nie umiem pisac wiem :(

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Mam pytanie .
Bo na Wideo jest takie coś jak "SPOSÓB NA KOŁO FORTUNY" i ja robię tak samo a wypada mi marne 35 S.
Lub tak jak normalnie np. bankrut,50 S...
A jeszcze mi nie wypadło G !
robiłam tak jak na wideo.

A tak w ogóle to Marta jeszcze pisze ?

Anonimowy pisze...

Do kiedy jest ten konkurs ?
Zrobiłam już zdjęcie ale za trochę dni dostanę G i mam zamiar kupić jakiś meble.
Kiedy mam wysłać pokój ?

Dominiuś pisze...

no a wiec konkurs jest do 28 grudnia