poniedziałek, 31 grudnia 2012

Sylwester na Awatarii

Z okazji Sylwestra wejdźcie dziś na awatarie na okolo 21-szej godzince i szukajcie Sylwestrowe Szaleństwo w wydarzeniach będzie to impreza zoorganizowana przeze mnie ale szukajcie w dziale bez gwiazdek bo musialem zuuzyć wczoraj G.
                                                     Już historią są te święta,
                                                 wiele chwil z nich zapamiętam,
                                                        bo rodzinne one były,
                                                        serce moje ucieszyły.
                                                 A więc Święta mamy z głowy
                                                 wkrótce będzie Roczek Nowy,
                                                niechaj będzie dla nas zdrowy,
                                                dzielić szczęściem wciąż gotowy

                                                                                             życzy: JA XD (Dominik)
PS:Do Marty czy na tyle poprawiona pisownia pod względem ortograficznym wystarczy   
                                                                                                                             Zwala Bug                                                                         

4 komentarze:

Marta pisze...

Zobaczę :) Jeszcze kilka postów i myślę że posadę masz załatwioną.

Dominiuś pisze...

:D o masz ładne zdjęcie z Tropicany może ja sobie ustawię Aleksa co ty na to ?

Anonimowy pisze...

Witam was !
W tego sylwestra mógłbyś do mnie na awatarii przyjść ??? tak po 21 będziesz wtedy na awatarii pewnie...
Na wydarzenie "SZUKAM "KO-LIA"-ODBIÓR NAGRODY"
2 prezenty.
Postaraj się przyjść plisss...
Wczoraj nie mogłam,miałam kłopoty z otworzeniem twojego mieszkania.
Udanego Sylwestra
Klaudia

Anonimowy pisze...

ŁAdne