wtorek, 25 grudnia 2012

Odpowiedzi na pytanie z innego bloga i jeszcze jedno

widzicie ?
Ja mam tam 1899 komfortu !
na 1 poziomie !
A teraz mam 11 poziom i zaledwie 424 komfortu !
WOW ! jakiś błąd czy co ?
Przecież ja jeszcze domu nie miałam wtedy!
Odp: Nie poprostu na rozpoczeciu nie masz domu i masz pokazany imag'e swojej kolezanki Marysiu no wlasnie i sama piszesz ze nie mialas wtedy domu i to nie jest zaden blad  jak ktos jest ciekawy oto link do bloga: http://awataria-inne.blog.pl/
 Lecz naszą awatarie poprawili rosyjscy nas dalej wyprzedzili
zaznaczylem ciekawe elemnty:
chodzi o ubranie meskie i zenskie al'a zombie pielęgniarz-,gniarka i tom sukienke pomaranczową i minki kolo słow czyli o tak hej :)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

To ja co wygrałam konkurs kiedy sie spotykamy?

Dominiuś pisze...

anonime zostaly mi wyslane 2 prace i musze wiedziec kto bedzie mial 1 a kto 2

Anonimowy pisze...

Zróbcie jakiś konkurs z nagrodą "CZUBEK NA CHOINKĘ" w awatarii...
pliss

Unknown pisze...

Hej. Właśnie założyłam bloga o modnych awatarach z awatarii :) Oto link: http://awatariamoda.blogspot.com/ Serdecznie wszystkich zapraszam a przy okazji bloga macie świetnego ♥ POzdrawiam! ;*