niedziela, 9 grudnia 2012

Rosyjska awataria a nasza...

Chodzi mi o wystrój a'la podwodny świat.Na rosyjskim blogu: http://tortugasocial.ru zostały opublikowane nowe zdjęciaOto wpis, (tłumacz google)Ta aktualizacja może być nazywany jednym z najbardziej globalnie! Gra ma elementy wystroju luksusowych, z których wiele wniosły o których wiele się spodziewano.Tour tej aktualizacji, zobacz nasz film na YouTube:

Akwaria w awatarze . Można powiesić na ścianach każdego pokoju na jednej rzeczy, biegać tam ryby i cieszyć się pięknem podwodnego świata w zaciszu domu! Można również zainstalować i na zewnątrz akwarium, i jak dobrze rozpocząć tam ryby:Ryby można kupić w sklepie z pamiątkami i żartów.Swing . Najbardziej prawdziwe huśtawka, na których można usiąść i rock :) każdej jazdy kosztuje 20 energii. Dostępne huśtawka w białym i czarnym koniem i smok:Interaktywna podłoga . Paweł, który reaguje na awatarze ruchu. Bardzo fajne rzeczy! Zobacz go w akcji może być w wideo na YouTube  .Portale drzwiowe . VIP-drzwiowy jak portale. Mogą one zastąpić żadnych drzwi w twoim mieszkaniu.Nowe pozycje od autora : Ten tydzień w sklepie odzieżowym innowacji projektowych pojawiły, po jednej dla dziewcząt i chłopców:





9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Nasza awataria to ...
ONI TAM TAKIE SUPER RZECZY MAJĄ NA ROSYJSKIEJ A MY CO ? NAM DO POLSKIEJ AWATARII NIC NIE DODADZĄ !

Anonimowy pisze...

Omg ale sweet... Też tak chce ale chyba tak nie bdz!!!!A szkoda bo fajnie to wygląda.... Pfff inne gry na nk mają dużo aktualizacji np.świat wd zombie... Oni mają co 2 tyg aktualizacje..... A te z awatari to nawet dupy nie ruszą i nic nie zrobią!szkodaaaa :(

Anonimowy pisze...

Ile poziomów jest na polskiej awatarii ?
Pisaliście że na Ruskiej 44

Pozdro

Anonimowy pisze...

Mam problem z Jacuzzi.
Jest do kupienia ale nie idzie go kupić.:http://awataria-inne.blog.pl/files/2012/12/AW.jpg

Mam odpowiednią ilość G.
U innych też nie widziałam jacuzzi ale są nawet dodatkowe zadania związane z jacuzzi.
CZY TEN BŁĄD TYLKO U MNIE ?
Proszę o odp. !

Anonimowy pisze...

Ile poziomów jest na POLSKIEJ awatarii ?

Anonimowy pisze...

Choć nie jestem administraorem tej strony, odpowiem wam na pytania. :)
--> Na polskiej awatarii są 24 poziomy.
--> Od dłuższego czasu nie można kupić żadnego jacuzzy. Jak zaczął sie ten problem, to oni zabrali wszystkim jacuzzy, co niekturym nawet plazmy!
--> Moje uwagi: ceny na naszej polskiej awatarii są zbyt drogie! Za mój fotel musiałam zapłacić 11g!
--> Moja 2 uwaga: powinni dawać nam więcej g za codzienne wchodzenie do gry ;( Ja mam 156 dzień i dalej dostaje 12 lub 15 g. :[ Zero premii.

Anonimowy pisze...

Mam pytanie : Jak zrobić zdjęcie naszemu awatarowi? tak jak na dole ? ;( prosze o pommoc ;>

Anonimowy pisze...

Co z tą Tropikanią.? Można ją pobrać czy jak . ?

mimika3w19awataria) pisze...

DOSTALISMYYYY!!!!Od 21 grudnia mamy to co rosyjska nawet Marysiu w znajmych!